We kopen een kast, omdat we ergens opberg ruimte nodig hadden. Dus hallo internet. Een kast van het Merk is een goed merk. Niet goedkoop. Maar ja het moet een paar jaar mee. Dus het mag wat kosten.
Dat je de kast in elkaar zet en erachter komt. Niet goed. Kapot bam. Balen en denken wat nu. Lang leve internet, kast gekocht via internet , dan worden onze problemen ook opgelost.
Dus foto’s gemaakt en dan ga je zoeken. Kom je bij de fabrikant uit. De firma Keter contactformulier, waarvan ik dacht werkt dit wel. Het was een beetje hoe zal ik het eens zeggen. Oost duits ja dat. Maar goed het bedrijf zat gewoon in Nederland. Ik stuurde een mail. Ja antwoord.
Kan u de aankoopbon en op de handleiding aangeven welk onderdeel u wilt. Dus ja zeker kan dat hoe dan. Nou de bon was zo geregeld en de handleiding haal je gewoon van internet af. Netjes een mail terug gestuurd en dan begint het wachten.
Wordt het wachten beloond of vervaagd het in de gedachte, dat laatste dus. Er gebeurde niks , nada niks. Tot vanmiddag, deurbel een pakketje voor Alex. Ik dacht huh.
Ik maak het open en was blij verrast. Iets wat ik niet meer verwachte.. De onderdelen netjes in envelop, zonder kosten. Gewoon service, ja het kan nog steeds. Service u leest het goed. Ik ben een blij man…