Het is vandaag coming out day. Op zijn Nederlands kom er uit dag. Toon je gevoel voor het leven. Ja het is een mooie dag.

Helaas is het zo dat deze dag er moet zijn. Want wat is er mis met 2 mannen samen of 2 vrouwen samen. Echt wat is er mis om je gevoel te tonen. Moet je daarvoor anno 2019 nog steeds uit de kast voor komen. Dat het tegenwoordig weer lastiger wordt.

Merk je aan veel dingen. Mensen hebben geen respect meer. Mensen praten er niet over. Is het vies dan. Nee zeg ik. Dat er überhaupt jongeren zijn in Almere die er tegen zijn. Dan vraag ik me af. Waar leven die kids dan, onder een steen. Mag het niet van hun geloof, kan natuurlijk zijn.

Maar wat zou ik die kids toch eens respect bijbrengen. Ze in een kast stoppen en voor een volle aula uit de kast laten komen. Ze 1 vraag stellen. Wat is respect.

Respect tja het is geloof ik maar een woord nog. Op je werk respect krijgen voor wat je doet. Respect in het verkeer krijgen. Nee we kunnen het vergeten. Maar ik weet wel dat ik het heb. Voor mij hoef je niet uit de kast te komen.

Voor mij is iedereen mens. Gewoon mens.

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Trending