Helft Nederlanders koopt geen vuurwerk meer. Kopt een artikel op nu.nl tja dat is ook wat dan. Gaat oud en nieuw daar alleen maar over dan. Luiden we het oude jaar uit met vuurwerk. Ja met een knal van een champagne fles . .

Het jaar afsluiten doe je met een gedachte. Het jaar afsluiten doe je met vrienden.Het jaar afsluiten doe je samen.

Kan over het afgelopen jaar veel schrijven. Maar dat doe ik niet. Want mijn eigen leven is te mooi. Het leven wat ik ernaast heb is minder mooi. Vraag me wel eens af. Hebben andere mensen nog een leven. Het gezeik is te bettulend voor over te schrijven. Klimaat zwarte piet. Code rood en afsluiter het vuurwerk..

Wat zijn de overeenkomsten. Al het vuurwerk wat in de lucht gaat met oud en nieuw. Zal het klimaat wederom weer aantasten. Mensen willen code rood afkondigen met een verbod. Dat zijn vast morele klimaat ridder. Bij menig mens wat vuurwerk afsteekt zal de hand afgeveegd worden aan het gezicht. Ah daar is de roetpiet ook nog.

Nee mensen hoop dat 2019 anders gaat. Kan niet vooruit kijken. Ik leef vandaag en morgen zie ik wel weer..

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.

Trending